სწავლა განახლდება ხუთშაბათს
კლასგარეშე:
,,ასფურცელა" , ,,ნაცარქექია",,,ხუთკუნჭულა".
მათემატიკა
N6,7-ის || სვეტი,8,10.11.(91)
ამოცანები ამოხსენით გამოსახულებით , ასევე დაწერეთ მოკლე პირობებიც.
🆘 ➡ნახეთ კომაროვის პასუხები და შეადარეთ თქვენს პასუხებს ❗❗❗
პარასკევს
,,ადამიანს გამოგონებები"- გვ .77(მხოლოდ) მოყოლით.
სამუშაო რვეულში _დავალება: 66,67,68.
გაიხსენეთ ბრუნება და აბრუნეთ სიტვები:ჯოხი,ქორი,ლამაზი.
უნდა ვიცოდეთ:
კლასგარეშე:
,,ასფურცელა" , ,,ნაცარქექია",,,ხუთკუნჭულა".
მათემატიკა
N6,7-ის || სვეტი,8,10.11.(91)
ამოცანები ამოხსენით გამოსახულებით , ასევე დაწერეთ მოკლე პირობებიც.
🆘 ➡ნახეთ კომაროვის პასუხები და შეადარეთ თქვენს პასუხებს ❗❗❗
პარასკევს
- ქართული
,,ადამიანს გამოგონებები"- გვ .77(მხოლოდ) მოყოლით.
სამუშაო რვეულში _დავალება: 66,67,68.
გაიხსენეთ ბრუნება და აბრუნეთ სიტვები:ჯოხი,ქორი,ლამაზი.
სახელობითი | ამხანაგ - ი | ამხანაგ - ებ - ი | დოლ-ი |
მოთხრობითი | ამხანაგ - მა | ამხანაგ - ებ - მა | დოლ-მა |
მიცემითი | ამხანაგ - ს | ამხანაგ - ებ - ს | დოლ-ს |
ნათესაობითი | ამხანაგ - ის | ამხანაგ - ებ - ის | დოლ-ის |
მოქმედებითი | ამხანაგ - ით | ამხანაგ - ებ - ით | |
ვითარებითი | ამხანაგ - ად | ამხანაგ - ებ - ად | |
წოდებითი | ამხანაგ - ო | ამხანაგ - ებ - ო | . დოლ-ო |
- რამდენი ასო-ბგერა გვაქვს ქართულში;
- რამდენი ხმოვანი;
- რისგან შედგება წინადადება;
- რა იწერება თხრობითი წინადადების ბოლოს და სხვების...
- წინადადების მთავარი წევრები;
- ზედსართავი სახელი;
- რიცხვითი სახელი;
- არსებით სახელი;
- დრო და რიცხვი;
- ბრუნება;
- წინადადების გარჩევა
- სინონიმი ანტონიმი;
- სახელის ფუძის პოვნა
- მარცვალი, მათი რაოდენობა სტყვაში
Комментариев нет:
Отправить комментарий
კომენტარის გაკეთებისთვის ,,პროფილში" ანუ აქПодпись комментария: - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный ,(თუ არ გაქვთ "ექაუნთი " google- ში შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
;კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი !
სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!