ქ ა რ თ უ ლ ი
ბუნება
- "მსუნაგი და ბეჯითი" კითხვით
- სამუშაო ფურცელი N9 იხ.აქ (გინდთ ამობეჭდეთ , გინდათ რვეულში დაწერეთ)
- მოუსმინეთ - - ორი ღორი
- მიმართულებებიმოსმენა
- გადმოსცემს მოსმენილი ტექსტის შინაარსს;
- მეტყველებისას იყენებს წინადადების მოდალობებს (თხრობას, შეკითხვას, თხოვნას, ბრძანებას) და შესაბამის ინტონაციას;
- გადმოსცემს ფაქტებს.
მათემატიკა
- გაკვეთილიN5 (167-170)
- მოსწავლის რვეულში გვ57
- დამატებითი:
გინდათ ამობეჭდეთ , გინდათ გადაუხატეთ ფერადი ფანქრებით ... გადახაზონ "ზედმეტი" |
ბუნება
- გავიხსენოთ შინაური ცხოველები და მათი ნაშიერების სახელები;
- გადააქსეოქსეთ 85-ე გვერდი , ხვალ ყველას ჰქონდეს ეს ფურცელი.
- წამოიღეთ ბუნების ორივე რვეული.(სახატავი და ს/დ ის რვეული)
- წელიწადის რა დროა სურათის მიხედვით
გადახატე დავ. რვეულში და მიაწერე პასუხი
ბუნების გაკვეთილზე გაკეთებული სამუსაო, ვინც ვერ მოასწრო დაასრულოს სახლში. დღეს ვისაც არ ჰქონდა რვეული __სახლში ვაკეტებთ ! |
- ვინც ვერ მოასწრო სკოლაში წერითი სამუშაო დაასრულოს სახლში
Комментариев нет:
Отправить комментарий
კომენტარის გაკეთებისთვის ,,პროფილში" ანუ აქПодпись комментария: - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный ,(თუ არ გაქვთ "ექაუნთი " google- ში შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
;კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი !
სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!