სხვა გვერდები

გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა

იკითხეთ უცხო ტექსტები ყოველდღე❗��
!







понедельник, 14 марта 2016 г.

მუსიკის დროს მოფრენილი მუზა და ჩემი ოცნებები...

 ქართულში უჩვეულო გაკვეთილი გვქონდა . ბავშვებმა მოუსმინეს  შოპენის ულამაზეს ნაწარმოებს ... ვთხოვე ბავშვებს, დაეწერათ რა გრძნობები აღძრა მათში მელოდიის მოსმენამ და ჩემი პატარებიც გადაეშვნენ ოცნებათა სამყაროში და კალმებმაც დაიწეს  ცეკვა მათ რვეულებში ... საოცარად თბილი და ტკბილი ემოცია მაჩუქეს , მეც მათთან ერთად ვიმოგზაურე მათ ოცნებებში და ... მონუსხული ვარ !... უდაოდ ნიჭიერები მყავხართ ... მიყვარხართ, ჩემო პატარებო , ასე განაგრძეთ, არასდროს "დაკარგოთ" ოცნება !!!

თქვენი ირინა მასწავლბელი

  1. თათულის ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  2. მარიამის ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  3. თეკლეს ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  4. ნიკოლოზის ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  5. ანა-მარიას ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  6. გიორგის ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  7. ბიკოს ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  8. დათას ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  9. სანდროს ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  10. დავითის ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  11. ნიკოლოზის ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  12. ნინიას ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  13. მარიამის ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები:
  14. მარიამის ბლოგი: ჩემი ნამუშევარი
  15. დადუს ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები

4 комментария:

  1. yochag bavshvebo,dzalian sayvarlebi xart, magram ninikosi ver vnaxe :( da mgoni aklia ramodenime bavshvis tema da albat daideba mogvianebit <3 . saba-shorena :*

    ОтветитьУдалить
  2. da kidev didi madloba gogoebo sabas aseti tbili shefasebistvis,iqve ver dagitovet komentari, ragac sabas blogze ar gamomivida ase rom ase sajarot yvelas didi madloba :* <3

    ОтветитьУдалить

კომენტარის გაკეთებისთვის ,,პროფილში" ანუ აქПодпись комментария: - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный ,(თუ არ გაქვთ "ექაუნთი " google- ში შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
;კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი !

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!