სხვა გვერდები

გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა

იკითხეთ უცხო ტექსტები ყოველდღე❗��
!







пятница, 11 марта 2016 г.

მუსიკის დროს მოფრენილი მუზა და ჩემი ოცნებები...

დღეს ქართულში უჩვეულო გაკვეთილი გვქონდა . ბავშვებმა მოუსმინეს  შოპენის ულამაზეს ნაწარმოებს ... ვთხოვე ბავშვებს, დაეწერათ რა გრძნობები აღძრა მათში მელოდიის მოსმენამ და ჩემი პატარებიც გადაეშვნენ ოცნებათა სამყაროში და კალმებმაც დაიწეს  ცეკვა მათ რვეულებში ... საოცარად თბილი და ტკბილი ემოცია მაჩუქეს , მეც მათთან ერთად ვიმოგზაურე მათ ოცნებებში და ... მონუსხული ვარ !... უდაოდ ნიჭიერები მყავხართ ... მიყვარხართ, ჩემო პატარებო , ასე განაგრძეთ, არასდროს "დაკარგოთ" ოცნება !!!

თქვენი ირინა მასწავლბელი

(ამჯერად რამდენიმე მოსწავლის ნამუშევარს ვაქვეყნებ, ორშაბათს ყველა ნამუშევარი გამოიფინება :)





  1. თეკლას ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  2. თორნიკეს ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
  3. ლუკას ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები:
  4. ნიკოლოზის ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები:
  5. თედოს ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები:
  6. საბას ბლოგი: ჩემი ნამუშევრები
ძალიან გთხოვთ,ბავშვებო,  ერთმანეთს გაუკეთეთ კომენტარები !
!სიყვარულით ირინა მასწავლებელი


Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომენტარის გაკეთებისთვის ,,პროფილში" ანუ აქПодпись комментария: - ში : ჩამოშალეთ ისარი და მიუთითეთ Aнонимный ,(თუ არ გაქვთ "ექაუნთი " google- ში შემდეგ დააკლიკეთ Публикасиа -ზე
;კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი !

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!